Vad ni inte visste om oss!

Som det står i rubriken, här kommer 5 saker var om oss! Vi börjar med Alex!



                           Alex =3

1. Jag dansar popping och locking.

2. Jag ÄLSKAR The lonely island!

3. Jag skriker som en tjej!

4. Jag spelar piano o trummor O_O.

5. Jag älskar att kolla på Emil när han äter citroner =).





                              Emil !! :"D

1. Jag KAN dansa locking, fast Alex e BÄTTRE ;@

2. Jag är rädd för typ ALLA karuseller och berg- och - dalbanor.

3. Jag spelar fotboll och tennis.

4. Jag spelar piano.

5. Jag klarar inte att äta surt eller salt, då ser jag ut såhär.. <:O))))SGTDYSDFUTYF

=) Hejrå! Vi KANSKE lägger upp en video där vi dansar !! ^^3

 och  <-- FUUUL =)


Kommentarer
Postat av: Får jag låna [:

Ettan och fyran visste jag redan, hehe ^-^ <3 (På Alex)

Men på Emil visste jag NADA! O.O

2011-05-22 @ 11:04:39
Postat av: Kourtney

HAHA!! äntligen en kille som erkänner att han skriker som en chey! x) snälla lägg upp en video där ni dansar! <3

2011-06-16 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0